loading...

عشق یکطرفه

گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

من بازدید : 149 سه شنبه 23 خرداد 1396 : 13:59 نظرات (0)

گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

  • گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

    کت و شلوار لباسی که همه ي وقت بین مردان مد هست و همۀ مردان حداقل یک دست از آن را در کمد لباس خود دارند تا در مواقع لازم بر تن کنند. بسیاری بر این عقیده‌اند كه عکس یك مرد در یك كت‌شلوار خوش دوخت در چشم خانم‌ها همچون عکس یك خانم خوش پوش در یك لباس فاخر مجلسی در چشم آقایان جذاب و دلنشین هست.

    این حقیقتی هست كه كت‌شلوار مرتب و رسمی تقریبا همۀ وقت} بالاترین سطح مد و وقار را برای مردان به همراه می‌آورد و به كسی كه آن را پوشیده موقعیت ممتاز، سطح بالایی از جذبه و دقت دیگران، قاطعیت مردانه و اعتماد به نفس بالا را به همراه می آورد. در سوی دیگر اخیرا افراد معروف در حوزه‌ي فرهنگ و هنر از پوشیدن كت شلوار تا حد امكان دوری می‌كنند.

    با این كه پوشیدن كت شلوار اکثر با قدرت و صاحب مكنت بودن متناسب هست ولی افرادی همچون مارك زاكربرگ و لری پیج و كله‌گنده‌هایي كه با آن‌ها میگردند دائما در انظار با لباس‌هاي غیر رسمی و جین‌هاي مورد علاقه‌شان كه حتی بعضی شكاف‌ها و پارگی‌هاي زیادی هم دارند ظاهر می شوند. گرچه همه ي چیز به این مربوط میشود كه چه كت شلواری بپوشید و چگونه آن را بپوشید.

    اگرچه مدهای باشكوه و مدل‌هاي مجلل اغلب به چیزهایی مربوط می شود كه متعلق به زنان میباشند ولی در دنیای ساخت محصولات لوكس بویژه در حوزه‌ي لباس بعضی از كت شلوارهای مردانه ساخت می شوند كه از لحاظ قیمت و كیفیت تا حد زیادی باشكوه و ولخرجانه تهیه شده هست. اغلب ما اگر بخواهیم 1000 دلار برای یك دست كت شلوار فوق العاده بدهیم

    رنگ از رخسارمان می‌پرد ولی وقتی به تعدادی از باكیفیت‌ترین كت شلوار‌هاي مجلل دست دوز جهان كه كوك‌هاي آن به دست استادان هنرمند خیاط زده شده نگاهی می‌اندازیم در‌می‌یابیم كه ارزش هر پنی را كه بابت آن پرداخت میشود داراست چرا كه با نادرترین نوع نخ‌ و به دست شناخته‌شده‌ترین طراحان معروف و خیاطان معروف طراحی و دوخته شده‌اند.

    اغلب این كت‌شلوارها به طور قطع برای افرادی از طبقه‌ي فوق مرفه تهیه شده‌اند، افرادی همچون تاجران معروف بین‌المللی، هنرمندان و بازیگران معروف و رهبران سیاسی جهان كه از پس هزینه‌هاي هنگفت خرید یك دست از این كت شلوارها بر آمده و میتوانند پولی را كه شما برای خرید یك خودرو «یا حتی یك منزل» میپردازید

    برای خرید یك دست كت شلوار بپردازند. این گرانی و در عین حال باشكوه بودن به طور خاص و به ترتیبی موروثی در ذات لیست ذیل كه 10 مورد از گران‌قیمت‌ترین كت شلوارهای جهان هست وجود دارد.

    10. ارمندگیلدو زگنا بسپوك- 22.000 دلار

    گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

    طراحان و منزل‌هاي مد ایتالیایی بعضی از گران‌قیمت‌ترین و خوش‌فرم‌ترین محصولاتی را كه برای مردان در جهان تهیه می شوند، ساخت می‌كنند. ایتالیایی ها به علت دقت فوق‌العاده در خیاطی و بهره گیری از برترین نخ در جهان مشهورند. ارمنگیلدو زگنا«Ermenegildo Zegna Bespoke »یكی از با پرستیژترین منزل‌هاي مد در ایتالیاست. این منزل 100 سال پیش در تریورو ایتالیا در سال 1910 راه‌اندازی شد.

    تولیدگران منزل‌ي زگنا محصولات خود را به سفارش و با لیبل نشان‌هاي سرشناسی چون گوچی، یوس سنت لورن و تام فورد ساخت كرده و یكی از بزرگ ترین ساخت‌كننده‌هاي محصولات پوشاك در جهان «با 2.3 میلیون متر دوخت پارچه» هست. این كت شلوار 22000 دلاری سبك و مجلل به طور سفارشی توسط چهارمین نسل از خیاطان خانواده‌ي زگنا تهیه شده هست.

    این كت شلوار به اندازه‌هاي فردی و با سفارش بخصوص تهیه و دوخته شده‌اند و براساس گزارش‌ها از بیش از 700 تكه پارچه ساخت شده هست.

    9. كت شلوار جام چالش ركورد جهانی چوب«World Wood Record Challenge»

    گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

    شما ممكن هست دچار شگفتی شوید كه كت شلوار جام چالش ركورد جهانی چوب به چه معناست؟ این مسابقه رقابتی هست كه توسط توسط تعدادی از ساخت كنندگان پارچه‌ي كشمیری همچون لورو پیانا میزبانی و برگزار می شود. این شركت در حال حاضر در مالكیت دو برادر خاندان لورو پیانا لوئیجی و سرجیو قرار دارد.

    هرساله ساله} آن‌ها از برترین طراحان لباس جهان دعوت می‌كنند تا نوآورانه‌ترین و برترین كت شلوارهای خود را برای مردان طراحی كرده و بدوزند. در یك برنامه‌ي انتخاباتی برترین طرح‌ها با رای داوران گزینه می شوند سپس براساس همان طراحی 50 دست از آن كت شلوار با نشان تجاری لورو و پیانا ساخت و به فروش گذاشته می شوند.

    در سال 2012 برنده‌ي این مسابقه خانمی به نام سوسانا تریپلت از نیو ساوث ولز استرالیا بود. او پارچه‌ي پشمی را ساخت كرد كه فقط 11.1 میكرون قطر داشت «كه نازك‌ترین و باكیفیت‌ترین نخ پشمی تا كنون محسوب می شود» و كت شلواری كه با طراحی او و پارچه‌ي با كیفیت‌اش ساخت شد با قیمت 28.000 دلار به پایان رسید.

    8. بریونی ونكوئیش 2: 43.000 دلار

    گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

    هنگامی كه در سال 2008 وضعیت اقتصاد جهانی دچار بحران شد شركت ایتالیایی بریونی «Brioni» كه به ساخت لباس‌هاي لوكس می پردازد تصمیم گرفت كه با معرفی گران‌ترین خط ساخت كت شلوار خود به انجام یك عملیات روانشناسی معكوس بر روی مشتریان خود بپردازد. این كت‌شلوارها از پارچه‌ي فوق لوكس تولیدی از نخ‌هاي ونكوئیش 2 ساخته شد.

    پارچه‌اي كه در بریتانیا براساس متد اخیر بافت دورمیول ساخت شده هست. ونكوئیش2 از تركیبی از كمیاب‌ترین نخ‌ها در جهان ساخت شده كه شامل نخ‌هاي كیویوك، پشمینه و ویكیونا می شود. آن‌ها تنها 100 دست از این كت شلوار را ساخت می‌كنند كه نخ كوك آن از جنس طلاست.

    نازارنو فونتیچولی و گائنتو ساوینی«Nazareno Fonticoli-Gaetano Savini» شركت بریونی را در سال 1945 بلافاصله پس از پایان جنگ دوم جهانی بنیان‌گذاری نمودند و محصولات آن محبوب افراد سرشناسی از جمله دونالد ترامپ معروف هست. این شركت همین طور بابت طراحی و ساخت كت‌شلوارهای جیمز باند از سال 1995 شهرت یافته هست.

    7. دسموند مریون ساپریم بسپوك

    گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

    دسموند مریون«Desmond Merrion»یكی از شناخته‌شده ترین خیاطی‌هاي واقع در منطقه‌ي افسانه‌اي لندن سویل روو هست. كت شلوارهای نفیس و دست دوز این شركت در حدود 50 هزار دلار قیمت دارد. آنگونه كه مریون در باره ي خود گفته: ”من شخصا هر یك كوك را با دست‌هاي خودم بر روی كت شلوار شما می زنم. هیچ دستگاهی در هیچ یك از مراحل ساخت جامه‌ي شما را لمس نمی كند. دست‌دوز بودن بالاترین ویژگی هست

    كه یك لباس می تواند داشته باشد. آماده شدن كت شلوار شما وقت زیادی را از من میگیرد. گرچه ارزش این زمان قابل اندازه‌گیری نیست. بعضی اوقات ماه‌ها طول می‌كشد تا یك دست كت شلوار بی‌نقص را آماده كنم. محصول نهایی به حدی بی‌نقص هست كه گویا توسط ماشین تمام اتوماتیك دوخته شده و گویا چون جامه‌ي مجسمه‌اي پیرامون هیكل شما

    تراشیده شده هست.” با دقت به این نوع ضمانت‌ها و آن زمان و انرژی فراوانی كه صرف طراحی و ساخت آن میشود، عمده شگفت نیست كه ساپریم بیسكوپ اینقدر گران‌قیمت هست.

    6. كیتون كی 50: 60 هزار دلار

    گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

    شركت كیتون «Kiton» از سال 1968 در این حوزه فعال بوده هست. امروزه هم آن‌ها برترین نشان تجاری ایتالیا در عرصه‌ي ساخت كت شلوار مردانه میباشند. انها 330 خیاط در استخدام دارند كه درسال میتوانند پاسخگوی ساخت 22.000 دست كت شلوار باشند. هر یك از این كت شلوارها تا 25 ساعت برای كوك زدن زمان لازم دارند.

    45 خیاط نیز بر روی هر دست كت شلوار آن كار می‌كنند. كت و شلوار كا-50 محصول این شركت هست و توسط طراح معروف جهان انزو دی اُورسی «Enzo D’Orsi» طراحی شده كه دفتر كارش در منطقه‌ي معروف ساویل رو در لندن واقع هست. پارچه‌ي این كت شلوار از پشم گوسفند مرینو ساخت شده هست. اسم كا-50 دارای معنای دوگانه هست.

    هر دست از این كت شلوارها 50 ساعت وقت انزو را میگیرد تا آماده شود و دیگر این كه او در سال فقط 50 دست از آن را ساخت می‌كند.

    5. ویلیام وستمن كوت آلتیمیت بیسكوپ: 75.000 دلار

    گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

    شركت ویلیام وستمن كوت «William Westmancott» در منطقه‌ي لوكس ساویل رو لندن در همجواری شركت دسموند مریون قرار گرفته هست. ولی چه چیزی باعث شده آلتیمیت بیسكوپ آن از ساپریم بیسكوپ دسمون 28.500 دلار گران‌تر باشد؟ مفید علتش آن هست كه وستمن كوت برخلاف سایرین كت شلواری هست

    كه از 3 یا 4 تكه اجزاء تشكیل شده هست. استادان خبره‌ي خیاطی در وستمن كوت 200 ساعت برای طراحی و دوخت آن وقت صرف می‌كنند تا این كت شلوار بسیار گران‌قیمت آماده‌ي تحویل شود.این كت شلوار در اصل برای بزرگانی از روسیه و خاورمیانه طراحی و ساخت شد. وستمن كوت همین طور به ساخت پنج مشابه پیراهن بیسكوپ نیز اقدام نمود

    تا به صورت رایگان یكی را به گزینه خریدار بعنوان هدیه به وی بدهد كه این هم سیاست فروش موفقی از آب درآمد. دیدنی اینجاست كه از تاسیس شركت وستمن كوت تنها 28 سال می‌گذرد.

    4. كت شلوار زوت-78.000 دلار

    گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

    این كت شلوار پر زرق و برق راه راه كه به سبك دوره‌ي جنگ دوم جهانی طراحی شده در حراجی شركت آگوستا در نیویورك به قیمت 78.000 دلار به فروش رسید. شركت آگوستا آوكشنز «Augusta Auctions» یك شركت تولیدی پوشاك هست كه متعلق به خانم كارن آگوستاست. او در ابتدا این كت شلوار را به نحوی طراحی كرده بود كه باقیمتی بین 600 تا 900 دلار به فروش برسد.

    هنگامی كه تماس‌هایي از موزه‌هاي محتلف كشور با او گرفته شد او پذیرفت كه مشابه‌اي از كار خود را به این موزه‌ها بفروشد و شاید با خود اندیشید كه چه مفید می‌شد اگر این موزه‌ها حداقل به قیمت 5000 دلار هر دست از این كت شلوارها را می‌خریدند. ولی او هرگز تصور نمی‌كرد كه چنین قیمت هنگفتی توسط خریداران پرشور بابت آن پرداخت شود.

    این تنها كت شلواری هست كه در ایالات متحده به حراج گذاشته شده و همین باعث درخواست عمده برای خریداری آن شد. گرچه چندی بعد در یك حراجی دیگر در نیوجرسی نیز یك دست از آن دیدن شده هست.

    3. درمویل ونكوئیش 2 – 95،319 دلار

    گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

    شركت تجاری خانوادگی درمویل 170 سال پیش در 1842 تاسیس شده هست. پارچه‌ي ونكوئیش2 محصول ذهن پدر خانواده ژولز دورمویل بوده كه با تركیب فرمول تهیه‌ي برترین پارچه‌هاي بریتانیایی و فرانسوی بوجود آمد و برای طراحی باشكوه‌ترین و خوش‌دوخت‌ترین كت شلوار نفیس به كار رفت.

    ادعا شده كه سالهاست این شركت محصولات خود را به سفارش پادشاهان، روسای جمهور، و هنرمندان معروف ساخت می‌كند. پارچه‌ي این كت شلوار كه بخصوص بسیار گران‌قیمت هست از شش رشته نخ ساخت شده كه از نادرترین انواع نخ در جهان میباشند: كیوویك رویال«royal Qivui»، آمباسدور«Ambassado»، دورسیلك«Dorsilk»،

    كیرگزی سفید«Kirgzy White» و پانزده و هشت دهم«Fifteen Point Eight». روشن هست كه برچسب قیمت این كت شلوار تا حدود زیادی بازتاب همین موضوع هست.

    2. ونكوئیش2 بیسكوپ آلكساندر آموسو: 101.860 دلار

    گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

    شركت تجاری تولیدات لوكس الكساندر آموسو» تنها در حوزه ي ساخت لباس‌هاي مردانه تخصص ندارد. با این‌حال این شركت به ساخت این كت شلوار فاخر بیش از 100 هزار دلاری اقدام نموده هست. این شركت شانس خود را با خلق زنگ‌هاي تلفن امتحان كرد. سپس به ساخت تلفن‌هاي تلفن همراه الماس نشان اقدام كرد. در سال 2009 اقدام به راه اندازی شركت پوشاك خود نمود.

    این كت شلوار از دو نوع از گران‌قیمت‌ترین پشم‌هاي جهان ساخت شده هست: دو نوع پشم نادر ویكونا و كویویك كه برای ساخت آن به كار رفته بسیار گزان‌قیمت‌ میباشند و این كت شلوار به سفارش یك خریدار ناشناس ساخت شده هست. گزارش شده كه با یك ون زرهی حمل شده هست. هر كت شلوار با 9 دكمه با طلای 18 عیار و الماس ساخته شده هست.

    1. استیوارت هیوز، نسخه‌ي الماس نشان- 892.000 دلار

    گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

     به گزارش پارس ناز گران‌قیمت‌ترین كت شلوار جهان به نحو تمسخر آمیزی نزدیك به یك میلیون دلار قیمت دارد. هنگامی درك علت این قیمت برای شما قابل درك هست كه اجزای تشكیل دهنده‌ي آن را بشناسید. استیوارت هیوز طراح معروف مد به همراه یكی از برترین خیاط‌هاي جهان به نام ریچارد جیولز به ساخت این اثر هنری فاخر و گران‌قیمت‌ پرداخته كه تنها سه نسخه‌‌ي آن در جهان موجود هست.

    این كت شلوارها بیش از 800 ساعت از زمان طراحی تا آخرین كوك زمان لازم دارند و پارچه‌ي آن از پشم، نخ كشمیر، و ابریشم ساخت شده هست. ولی واقعا علت چنین قیمت سرسام‌آوری برای این كت شلوار چیست؟ پاسخ یك كلمه هست: الماس. بیش از 480 الماس نیم‌قیراطی در بخش‌هاي خارجی این كت‌ها به كار رفته هست و به همین علت به یكی از گران‌قیمت‌ترین تن‌افزارهای جهان بدل شده هست.

دختر آمریکایی مدل باحجاب در فشن شوهای بین المللی

من بازدید : 158 سه شنبه 23 خرداد 1396 : 13:50 نظرات (0)

دختر آمریکایی مدل باحجاب در فشن شوهای بین المللی

  • دختر آمریکایی مدل باحجاب در فشن شوهای بین المللی

    مدلهای باحجاب در میان برندهای سرشناس دنیا تدریجی وارد عرصه شده اند که جای خوشحالی هست، برند IMG نیز مدلهای باحجاب عرضه کرد. حلیمه ادن مدل امریکایی– سومالیایی 19 ساله و با حجاب هست که حتی تا مرحله نیمه نهایی دختر شایسته امریکا از ایالت مینسوتا شرکت کرد. پس از حضور او در این رقابت هاي زیادی مورد دقت بسیار زیادی قرار گرفت و حتی با شرکت مدلینگ IMG قرارداد امضا کرد.

    دختر آمریکایی مدل باحجاب در فشن شوهای بین المللی

    تنها سه ماه پس از آنکه او بعنوان نخستین مدل باحجابی که با یک شرکت مدلینگ مهم قرارداد بسته بود تاریخ ساز شد، برای نخستین بار در یک کمپین بین المللی فشن شرکت کرد.

    برند لوکس مدیست که تعداد زیادی از طرح لباس هایشان را برای زنانی که خواهان لباسهای پوشیده تری میباشند طراحی می‌کنند، با این مدل 19 ساله قرارداد بست تا چهره تبلیغاتی کالکشن اخیر و نسخه محدود آن ها باشد که به مناسبت ماه رمضان «از 26 ماه مه آغاز میشود» برگزار میشود.

    دختر آمریکایی مدل باحجاب در فشن شوهای بین المللی

    این کالکشن به نام کپسول حاوی لباسهای بلند و پوشیده زنانه اي هست که توسط طراحان مشهوری از جمله مری کاترانتزو، آدام لیپرز و عثمان طراحی شده اند.حلیمه که در ماه فوریه با IMG قرارداد بسته هست در این کمپین تبلیغاتی با دو مدل دیگر این کمپانی ،دیانا سیلورز و کیلی کینگ همکار شده هست.

    این سه مدل در پارکی با درختان گیلاس ایستاده و همراه با این لباس ها از حداقل آرایش و جواهر بهره گیری کرده اند. گرچه این لباسهای نسخه محدود بسیار گران قیمت میباشند، برای مثال لباسی که حلیمه از طراحی هاي F.R.S به تن دارد 1280 دلار و مدل صورتی رنگ از طراحی هاي عثمان که وی به تن دارد با قیمت 985 دلار به فروش می‌رود.

    دختر آمریکایی مدل باحجاب در فشن شوهای بین المللی

    مطمئنا امسال سال بسیار پرمشغله و پرماجرایی برای حلیمه بوده چرا که وی تا همین اواخر یعنی تا نوامبر سال 2016 دختری ناشناس بود. ولی پس از شرکت در رقابت هاي دختر شایسته بعنوان نخستین دختر باحجاب در این مسابقات و پس از آن حضور در فشن شو کالکشن اخیر لباسهای کانیه وست «شوهر کیم کارداشیان» دقت تعداد زیادی از مدیران حرفه مدلینگ را به خود جلب کرد.

    او هچنین در فشن شو لباسهای آلبرتا فرتی و مکس مارا نیز شرکت کرده و تصویرش بر جلد مجلات مد مشهوری از جمله هارپر بازار و Vogue شبه جزیره عربستان نیز چاپ شده هست.
    دختر آمریکایی مدل باحجاب در فشن شوهای بین المللی

    مدل های زیبای با حجاب اسلامی در فشن شوها

    دختر آمریکایی مدل باحجاب در فشن شوهای بین المللی

    دختر آمریکایی مدل باحجاب در فشن شوهای بین المللی

    دختر آمریکایی مدل باحجاب در فشن شوهای بین المللی

    مدل های آمریکایی با حجاب،مدل های با حجاب در فشن شوها،

    دختر آمریکایی مدل باحجاب در فشن شوهای بین المللی

    دختر آمریکایی مدل باحجاب در فشن شوهای بین المللی

خنده دارترین عکس های سوژه ایرانی و خارجی (194)

من بازدید : 143 دوشنبه 22 خرداد 1396 : 0:10 نظرات (0)

خنده دارترین عکس های سوژه ایرانی و خارجی (194)

  • خنده دارترین عکس های سوژه ایرانی و خارجی (194)

    عکس های سوژه طنز از ایران و سراسر دنیا برای شما از سراسر فضای مجازی گلچین کرده ایم تا برای لحظاتی خوشحال باشیم.سوژه هاي بامزه و طنز در این شماره عکس هاي طنز و سوژه تلگرامی را برای شما گردآوری کرده ایم که اوقات خوشی را در کنار دوستان و خانواده خود داشته باشید و لذت ببرید. امیدواریم همۀ وقت} لب هایي خندان و دل هایي خوشحال داشته باشید.

    خنده دارترین عکس های سوژه ایرانی و خارجی (194)

    عکس های بامزه

    خنده دارترین عکس های سوژه ایرانی و خارجی (194)

    عکس هاي طنز

    خنده دارترین عکس های سوژه ایرانی و خارجی (194)

    سوتی‌هاي دیدنی و خنده ‌دار

    خنده دارترین عکس های سوژه ایرانی و خارجی (194)

    عکس های خنده دار تلگرامی

    خنده دارترین عکس های سوژه ایرانی و خارجی (194)

    عکس با مزه

    خنده دارترین عکس های سوژه ایرانی و خارجی (194)

    تصاویر تلگرام

    خنده دارترین عکس های سوژه ایرانی و خارجی (194)

    سوژه طنز

    خنده دارترین عکس های سوژه ایرانی و خارجی (194)

    عکس های طنز

    خنده دارترین عکس های سوژه ایرانی و خارجی (194)

    عکس خنده دار

    خنده دارترین عکس های سوژه ایرانی و خارجی (194)

     تصاویر طنز

    خنده دارترین عکس های سوژه ایرانی و خارجی (194)

    تصویر هاي بامزه و طنز

    خنده دارترین عکس های سوژه ایرانی و خارجی (194)

    تصاویر طنز تلگرامی و طنز

    خنده دارترین عکس های سوژه ایرانی و خارجی (194)

    سوتی‌هاي دیدنی و خنده ‌دار 

    خنده دارترین عکس های سوژه ایرانی و خارجی (194) 

    سوژه هاي بامزه و طنز

    خنده دارترین عکس های سوژه ایرانی و خارجی (194)

    تصاویر طنز

    خنده دارترین عکس های سوژه ایرانی و خارجی (194)

    سوژه هاي طنز

    خنده دارترین عکس های سوژه ایرانی و خارجی (194) 

    تصاویر بامزه

    خنده دارترین عکس های سوژه ایرانی و خارجی (194) 

    سوژه طنز

    خنده دارترین عکس های سوژه ایرانی و خارجی (194) 

    سوژه هاي طنز

    خنده دارترین عکس های سوژه ایرانی و خارجی (194) 

    سوژه هاي طنز

    خنده دارترین عکس های سوژه ایرانی و خارجی (194) 

    سوژه طنز

    خنده دارترین عکس های سوژه ایرانی و خارجی (194)

    عکس هاي طنز

    خنده دارترین عکس های سوژه ایرانی و خارجی (194) 

    سوژه طنز

    خنده دارترین عکس های سوژه ایرانی و خارجی (194)

عکس های عاشقانه دونفره ناب و زیبای همسران

من بازدید : 288 یکشنبه 21 خرداد 1396 : 22:20 نظرات (0)

عکس های عاشقانه دونفره ناب و زیبای همسران

  • عکس های عاشقانه دونفره ناب و زیبای همسران

    عکس های عاشقانه و زیبای اخیر دونفره را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که میتوانید در ادامه انها را دیدن کنید و لذت ببرید.

    عکس های عاشقانه دونفره ناب و زیبای همسران

    عکس عاشقانه خفن

    عکس های عاشقانه دونفره ناب و زیبای همسران

    عکس های عاشقانه دونفره ناب و زیبای همسران

    تصاویر عاشقانه و احساسی

    عکس های عاشقانه دونفره ناب و زیبای همسران

    عکس های عاشقانه دونفره ناب و زیبای همسران

    دختران و پسران عاشق

    عکس های عاشقانه دونفره ناب و زیبای همسران

    عکس های عاشقانه دونفره ناب و زیبای همسران

    تصویر هاي عاشقانه دونفره جذاب

    عکس های عاشقانه دونفره ناب و زیبای همسران

    عکس های عاشقانه دونفره ناب و زیبای همسران

    تصویر هاي عاشقانه اخیر

    عکس های عاشقانه دونفره ناب و زیبای همسران

    عکس های عاشقانه دونفره ناب و زیبای همسران

    برترین عکس هاي عاشقانه روز

    عکس های عاشقانه دونفره ناب و زیبای همسران

    عکس های عاشقانه دونفره ناب و زیبای همسران

    تصویر عاشقانه دونفره،،برترین تصویر هاي عاشقانه،تصویر هاي عاشقانه خوشگل،تصویر عاشقانه دونفره ناب،تصویر هاي عاشقانه اخیر روز،تصویر عاشقانه زوج ها

عکس های بازیگران و ستاره ها (266)

من بازدید : 166 شنبه 20 خرداد 1396 : 22:54 نظرات (0)

عکس های بازیگران و ستاره ها (266)

  • عکس های بازیگران و ستاره ها (266)
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)

    آخرین تصاویر بازیگران و ستاره هاي ایرانی در شبکه هاي مجازی که محبوب و خوشگل بوده اند در زیر به نمایش گذاشته شده اند.

    لیلا بلوکات که سالی 12 ماه در ایتالیا “رها” هست، بازی هاي ایران در لیگ جهانی را به صورت حضوری دنبال می کند و با پوشش لحظه به لحظه اي که از این مسابقات دارد، به رقیبی جدی برای صدا و سیما تبدیل شده هست. گرچه خانم بلوکات زمانی هم که در ایران بود ارادت ویژه ي خود به این ورزش و ورزشکارانش را اثبات کرده بود.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)نریمان اسم سگش را Aries گذاشته، که در زبان لاتین به مفهوم نماد ماه فروردین هست. از همۀ فروردینی هاي جمع عذرخواهی می‌کنم و بعنوان یک فروردینی به نریمان دو شبانه روز مهلت می دهم که به صورت رسمی عذرخواهی کرده و از اینستاگرام خداحافظی کند. «لشگرِ اکانت هاي فِیک را آماده می‌کند.»
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)شلوار کُردی زنده هست، تا صنعت مد و پوشاک زنده هست.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)– انفجاریه، دو نفر.

    «سیامک انصاری در حال مسافر کشی در کابُل. گرچه این پست برای لندن و پاریس هم جواب می‌دهد»
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)فقیهه سلطانی با این عکس از فرزندش گندم خانم در آغوش پدرش اعلام کرد که به یادمان هست. ممنون فقیهه جان که به یادمان هستی، راستش ما تا خودت یاد نکنی، خیلی به یادت نیستیم.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)منظورت همان شاخ اینستا بود؟!
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)سلفی سام درخشانی در کنار بیژن امکانیان در پشت صحنه سریال “گسل” ساخته ي اخیر علیرضا بذرافشان.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)همانگونه که می‌دانید اسامی سرخ پوستان متفاوت با اسامی سایر اقوام هست و اکثر نوعی صفت یا عبارت توصیفی بعنوان اسمشان بهره گیری میشود. مثلا “شکارچیِ عقاب” و یا “جنگنده با آتش”. اسم این عزیزی که در عکس می بینیم “برخاسته از لب شط” هست.عکس های بازیگران و ستاره ها (266)

    رضا عنایتی با این پست تولد بزرگ ترین عضو از تیم فوتبال خانگی اش، یعنی آقا معین را تبریک گفت.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)آناهیتا افشار در کنار بانو ثریا قاسمی، عکسی مربوط به پشت صحنه فیلم “ویلایی ها” که این روز ها در حال پخش هست. فیلمی که تصویری متفاوت از جنگ تحمیلی و دفاع مقدس به مخاطب نشان می دهد. قهرمان هایي متفاوت با قهرمان هاي معمول و مقدسِ این ژانر. این فیلم را مشاهده نمایید.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)وقتی در سیزده به در، زیر باران امتیاز سرویس را به دست می آوری و مورد تحسین دختر هاي فامیل قرار می‌گیری.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)لیلا اوتادی با این سلفی خسته و مستاصل از خود در فرودگاه امام، از صبور بودن گفت.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)بلندقامتان والیبال ایران بار دیگر حماسه آفریدند و حین شادی کردن بخاطر رساندن اختلاف امتیاز از 6 به 5، یکدیگر را مصدوم کردند! به این تریتب که سامان فائزی بی هوا چشمان مجتبی میرزاجانپور را پرِ خون کرد و مقدمات برد تیم در بازی بعدی را فراهم کرد.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)مهران رنجبر با این عکس با قیافه اي “هنوز هم نمی دانم هر سال که می‌گذرد یک سال به عمرم اضافه می‌شود یا یک سال از عمرم کم میشود!” طور، تولد 35 سالگی اش را جشن گرفت.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)خسرو حیدری و دخترش در طبیعت زیبای دوهزار و سه هزار که متاسفانه حاصل ضربشان میشود 6 هزار.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)تصویری اخیر از ترانه علیدوستی در نمایی از فصل دوم سریال “شهرزاد”.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)سلفی مهراوه شریفی نیا در حاشیه تمرین یک پروژه پرستاره، یعنی پروژه نمایشنامه خوانی “دی روز” که شامل چند نمایشنامه ماندگار از بزرگانی نظیر بهرام بیضایی، علیرضا نادری، نادر برهانی مرند، محمد چرمشیر و محمد یعقوبی هست. این عزیزان در پشت صحنه یکی از نمایشنامه هاي آن، یعنی “کوکوی کبوتران حرم”

    نوشته علیرضا نادری دور هم جمع شده اند. مهراوه شریفی نیا، ناهید مسلمی، خاطره اسدی، رویا تیموریان، بهناز جعفری، مارال بنی آدم، مینا ساداتی و سایر عزیزان. نمایشنامه ي “افرا یا روز میگذرد” نوشته بهرام بیضایی، “شهر تهران زیر بال فرشتگان” نوشته نادر برهانی مرند، “در مصر برف نمی بارد” نوشته محمد چرمشیر و “یک دقیقه سکوت” محمد یعقوبی سایر نمایشنامه هاي این پروژه ي پرستاره به کارگردانی علی سرابی میباشند.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)عکس یادگاری و چند لایه روتوش شده ي نیکی کریمی و تهمینه میلانی پس از یک نمایش.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)سلفی سرسبز روناک یونسی و همسرش که حامل یک پیام بسیار مهم هست! بله، خانم یونسی یک کوچولوی دیگر در راه دارد.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)سلفی خسته ي مهدی مهدوی کیا و ادموند بزیک، پس از حضور به همراه تیم نونهالان آکادمی کیا در یک تورنمنت جهانی. در آینده از ستاره هاي تیم آکادمی کیا چندان خواهید شنید.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)“یادگاری که در اینِ گنبد دَوّار بماند”. درسته رامین جان؟! :»»
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)هانیه توسلی و رفیقش در مراسم رونمایی از یک کتاب. گزینش متفاوتِ دوست هانیه در پوشیدن لباس محلی قابل تحسین هست. کمتر کسی در یک مراسم رسمی جرأت چنین کاری را دارد. خودِ شما، حاضری در مراسم عروسی رفیقت لباس محلی قوم خود را بپوشی؟!
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)بخدا خود جان لنون زنده بود دیگر از این عینک ها نمیگذاشت. کوتاه بیا هموطن.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)الناز شاکردوست با این عکس و شعر از مردم خواست در این روز ها وی را نیز دعا کنیم. اوکی، می‌گذاریم انتهای فهرستِ التماس دعا ها.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)عطاالله بهمنش، پدر خبرنگاری و گزارشگری ورزشی و همین طور روزنامه نگار خوش قلمِ عرصه ورزش از روز قبل در بیمارستان بستری هست و محتاج دعاهای شما عزیزان. امیدوارم بلا وخطر از جان استاد بهمنش رفع شود و بیافتد به جان کسانی که از دیروز تا حالا بالای 10 بار در تلگرام و جاهای گوناگون ایشان را به دیار دباقی فرستاده اند. من نمیدانم چه لذتی در انتشار خبر کذب مرگ دیگران وجود دارد که برای بعضی از هموطنان به یک بازی محبوب تبدیل شده هست!
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)سلفی خانوادگی راما قویدل در مسجد شیخ لطف الله اصفهان و توصیف زیبایی هاي آن.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)فرهاد خان بشارتی، بازیگر مفید و خاطره ساز سینما و تلویزیون که اگر هزار فیلم دیگر هم بازی کند، با مشاهده تصویرش بلافاصله به یاد سریال “دنیای شیرین دریا” خواهیم افتاد. یادگاری شیرین ِ بهروز بقایی و نقش آفرینی ماندگار زنده یاد پوپک گلدره که همۀ وقت} برای ما زنده هست.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)استاد عبدالله اسکندری عکس یکی از شاهکار هاي ماندگار خود را به اشترک گذاشته. گریمی که روی صورت اکبر عبدی در فیلم “آدم برفی” ساخته داود میرباقری خلق کرد و در سینمای کشور ایران به یک نقطه عطف تبدیل شد.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)اینکه همسر آدم عکسی از او بگیرد دلیلی حتمی بر هنری و خاص بودن آن عکس نیست. حالا شاید برای خودتان اینچنین باشد ولی برای بقیه، قطعاً خیر.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)امروز تولد 45 سالگی کمند امیرسلیمانی، بازیگر با اخلاق، متین و خوشروی سینما و تلویزیون هست. برای کمند عزیز آرزوی سلامتی داریم.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)علی مسعودی، مجید خراط ها، امیر جعفری و بگور برره در یک مراسم. کاملاً مشخص هست که امیر جعفری را با وعده هاي دروغین گول زده و به این مراسم آورده اند :»»
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)خواهران محمدی به اتفاق مادرِ خواهران محمدی در رستوران. غذا ها را هم شطرنجی کرده اند که مثلاً مراعات حال روزه داران را کرده باشند. نمی‌دانند که شبکه چهار هر روز دو ساعت برنامه آموزش آشپزی دارد و حسابی به روزه داران حال می‌دهد.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)شیر کپنهاگ به همراه فرزندانش در مقابل استادیومی در کپنهاگ دانمارک، همان استادیومی که هادی طباطبایی با درخشش تاریخی خود در آن چهره شد.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)برزو ارجمند با این عکس از خود به اتفاق خانواده در حال پارک گردی، برای عزیزانش ابراز دلتنگی کرد. برزو در یزد مشغول یک پروژه تلویزیونی هست.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)امیر یل ارجمند در حال بازدید از بیت امام راحل در بیست و هشتمین سالگرد درگذشت ایشان.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)یک زمانی این کلاه ها را برای گچکاری و سایر کار هاي ساختمانی بهره گیری می کردند ولی حالا از ابزار مد و فشن شده اند.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)فرهاد جان اشتباه نکن، 4 – 2 بود.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)حمید علیدوستی به اتفاق دختر محبوبش ترانه و سایر عزیزان در افتتاحیه یک سالن زیبایی.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)قاب خانوادگی یغما گلرویی در جشن یک ماهگی آقا یارا.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)گاهی باید لبخند بزنی و رد شوی و بگذاری کسانی که تو را با مریم معصومی اشتباه گرفته اند، فکر کنند درست دیده اند.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)بحرانِ شلوار در خانواده عابدزاده کمی نگران کننده هست.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)قاسم و قاسمک شما را به تماشای ادامه مقاله دعوت می کنند.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)علی جان با آن زبان بسته کاری نداریم، ولی خدایی از اینکه روی زمینی به چنین چرکی خوابیده اي احساس خاصی نداری؟! یک تی کشیدن چقدر طول می کشد؟!
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)امیر جدیدی از معدود افراد مشهور بود که روز جهانی محیط زیست را گرامی داشت. با این عکس عجیب که خودش نافی حفاظت از محیط زیست هست. مخصوصا در بخش زیبایی هاي بصریِ آن!
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)اوضاع نود درصد ایرانیان، وقتی که برای نخستین بار به استخرِ هتلشان در خارج از کشور می‌روند.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)شبنم مقدمی برای سفری که چند وقت به همراه فاطمه معتمد آریا و فریبا متخصص دلتنگ شده هست و آن گونه از آن سفر یاد کرد. همۀ ما مسافرت هایي داشته ایم که بار ها داتنگ آن شده ایم و هیچگاه برایمان تکرار نشدند.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)تبریک به مهدی کامرانی، ستاره ریزنقش بسکتبال کشورمون که اخیراً حس شیرین پدر شدن را تجربه کرده هست.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)عکس پدر و پسری نصرت خان کریمی و پسرش بابک کریمی که امیدواریم همۀ وقت} در کنار هم خوشحال باشند. نصرت کریمی از بازیگران و کارگردان هاي قدیمی سینماست و دستی هم بر آتش مجسمه سازی دارد. به انتهای مقاله رسیدیم. ممنون از اینکه امروز هم همراه ما بودید.
    عکس های بازیگران و ستاره ها (266)

    مطالب مرتبط :

    عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز «265»

    عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها «264»

    عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام «263»

    عکس های بازیگران ایرانی در اینستاگرام «262»

    عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ «261»

    سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان «260»

مروری بر بهترین فیلم های آل پاچینو اسطوره بازیگری

من بازدید : 159 جمعه 19 خرداد 1396 : 23:25 نظرات (0)

مروری بر بهترین فیلم های آل پاچینو اسطوره بازیگری

  • مروری بر بهترین فیلم های آل پاچینو اسطوره بازیگری

    در اینکه آل پاچینو یکی از برترین هاي تاریخ سینما هست هیچ شکی نیست، مایکل پدر خوانده توانسته در هر نقشی به برترین نحو ظاهر شود. 77 سال پیش در نیویورک ایالات امریکا، نابغه اي به نام «آلفردو جیمز آل پاچینو» متولد شد؛ نابغه اي که با ظهور روی پرده سینما و نقش آفرینی هاي متفاوت و جذابش، بارها و بارها تماشاگران را روی صندلی هایشان میخکوب کرد.

    بازیگر برنده اسکار یک نقل قول مشهور دارد که می‌گوید: «چشم راحت گول می‌خورد اما فریب دادن دل کار آسونی نیست» و انگار خودش در تمام عصر مصداق بارز همین یک جمله بوده هست؛ پاچینو نه فقط چشم ها را روی پرده فریب داد بلکه دل عشاق سینما را هم سال هاست برده! به مناسبت سالگرد تولد اسطوره نگاهی انداخته ایم به 10 نقش آفرینی ماندگارش در حافظه تاریخ سینما.

    1. بعد از ظهر سگی

    محصول سال 1975
    کارگردان: سیدنی لومت
    بودجه ساخت: 1.8 میلیون دلار
    گیشه ایالات امریکا: 50 میلیون دلار
    نقش ماندگار: سونی ورتزیک

    مروری بر بهترین فیلم های آل پاچینو اسطوره بازیگری

    «سونی ورتزیک» نقشی که پاچینو در «بعد از ظهر سگی» ایفا کرد، سکوی پرتابش در جهان سینما شد اما او به جای چسبیدن به ژانر فیلمهای مافیایی ترجیح داد دست به تجربه هایي اخیر بزند و تا جای ممکن به ورطه تکرار «ایکل کرولئونه» نیفتد. بعد از بازی در نقش بچه مثبت قانون در فیلم «سرپیکو» پاچینو دوباره با دارم سینمایی برنده اسکار «سیدنی لومت»

    به دنیای جرم و جنایت برگشت. سونی ورتزیک، مردی مایوس و سرگردان هست که در یک حرکت فداکارانه برای کمک به دوستش تلاش می‌کند دست به سرقت از بانک بزند.با در نظر گرفتن نرخ تورم، محصول «برادران وارنر» چهارمین فیلم پرفروش کارنامه بازیگری پاچینو محسوب میشود «215 میلیون دلار».

    اگر کسی به تماشای «بعد از ظهر سگی» نشسته باشد، بعید هست صحنه تماس تلفنی سونی با لئون «کریس ساراندن» را از دلیل ببرد؛ آن چهره عصبی و خیس از عرق و چشم هایي که دو دو می‌زند و دیالوگ تودماغی و فراموش نشدنی «من نمی دونم، تو چی؟» گویای همه ي چیز هست.

    2. گلن گری راس

    محصول سال: 1992
    کارگردان: جیمز فولی
    بودجه ساخت: 12.5 میلیون دلار
    گیشه کشور آمریکا: 10.5 میلیون دلار
    نقش ماندگار: ریکی روما

    «ریکی روما» در حالی‌که پاچینو اسکار برترین بازیگر نقش اصلی را در سال 1992 برای بازی در فیلم به یادماندنی «بوی خوش زن» به دست آورد اما- به عقیده برخی منتقدان- نامزدی همزمانش در رشته برترین بازیگر نقش مکمل برای بازی در «گلن گری گلن راس» بیش از همه ي سزاوار دریافت جایزه آکادمی بود. پاچینو با ایفای نقش «ریکی روما» در کنار تیمی از ستاره هاي سینما از جمله «الک بالدوین»، «جم لمون»، «اد هریس» و «کوین اسپیسی» خوش درخشید.

    داستان فیلم که براساس نمایشنامه مشهور «دیوید ممت» نوشته شده، در دنیای فروش و تجارت می گذرد. ریکی رومای پاچینو خاصیتی دارد که بقیه همپالکی هایش از آن محروم اند: او یک موجود رذل اما رمانتیک هست که لاف نمی‌زند و شخصیت فیک ندارد. خود خودش هست. دیالوگ او با یکی از مشتریانش «جاناتان پرایس» نقطه عطف فیلم هست: «جهنم همین جا رو اساس… ولی من خودمو میکشم بیرون».

    3. بی خوابی

    محصول سال: 2002
    کارگردان: کریستوفر نولان
    بودجه ساخت: 46 میلیون دلار
    گیشه ایالات امریکا: 113.7 میلیون دلار
    نقش ماندگار: کارآگاه ویل دومر

    مروری بر بهترین فیلم های آل پاچینو اسطوره بازیگری

    «کارآگاه ویل دومر» از یک جایی به بعد، نقش آفرینی هاي اسطوره به علت اینکه معمولا در بازرسی تناژ صدایش ناتوان بود، بیش از حد اغراق شده و باور ناپذیر به نظر می‌رسد. تا اینکه در سال 2002 همکاری با کارگردانی که می رفت در سال هاي بعد سه گانه «بتمن» را خلق کند، یکی از ماندگارترین نقش هاي کارنامه پاچینو را برایش رقم زد.

    کارآگاه دورمر یک موجود مفلوک هست که با عذاب وجدان و کابوس بی خوابی دست به گریبان هست و همزمان با این مصائب، مشغول کار روی پرونده تعقیب قاتلی سریالی «با بازی «رابین ویلیامر»» در آلاسکاست. درواقع «بی خوابی» بازسازی فیلمی نروژی با عنوانی نمونه بود که پاچینو را به روزهای اوجش برگرداند، تا جایی

    که منتقد «نیوزویک» در ستایش اسطوره نوشت: «او در بدترین حالت هم خوشگل و گیرا بازی می‌کند؛ یعنی همان قدر که می‌تواند از درون منفجر شود، آن بیرون هم می ترکاند» استقبال از فیلم نولان به حدی بود که 93 درصد از منتقدان در وب سایت «راتن تومیتوز» به «بی خوابی» رای مثبت دادند.

    4. سرپیکو

    محصول سال: 1973
    کارگردان: سیدنی لومت
    بودجه ساخت: 3 میلیون دلار
    گیشه ایالات امریکا: 29.8 میلیون دلار
    نقش ماندگار: فرانک سرپیکو

    مروری بر بهترین فیلم های آل پاچینو اسطوره بازیگری

    «فرانک سرپیکو» نقشی که درست یک سال بعد از پدرخوانده- در 1974- دومین نامزدی اسکار پاچینو را برایش به ارمغان آورد. منتها این بار در رشته برترین بازیگر نقش اصلی. سرپیکوی پاچینو در این فیلم یک پلیس صاف و صادق نیویورکی هست که با افشاگری درمورد فسادی که در محل کارش جریان دارد، حسابی برای خودش دشمن تراشی میکند.

    جایی در فیلم بالاخره بغض سرپیکو می ترکد و این جاست که اسطوره شمایلی به یادماندنی از موقعیت تلخ و ناگوار یک قهرمان شکست خورده خلق میکند؛ سکانسی طلایی که ناامیدی قهرمان را نسبت به اصلاح ناپذیری دستگاه فاسدی که در آن مشغول به کار هست، به عکس می‌کشد.

    بیایید یکی از دیالوگ هاي بامزه فیلم را با هم مرور کنیم: – دختر همسایه: من از گلدون هاي شما خوشم میاد- سرپیکو: گلدون هاي منو دوست داری؟ دختر همسایه: خب آره. گلدوناتونو دوست دارم- سرپیکو: میدونی در این باره چی می گن؟- دختر همسایه: نه، چی می گن؟- سرپیکو: اگه زنی گلدون هاي مردی رو دوست داشته باشه، حتما خودشم دوست داره!

    5. مخمصه

    محصول سال: 1995
    کارگردان: مایکل مان
    بودجه ساخت: 60 میلیون دلار
    گیشه کشور آمریکا: 187.4 میلیون دلار
    نقش ماندگار: کارآگاه وینسنت هانا

    مروری بر بهترین فیلم های آل پاچینو اسطوره بازیگری

    «کارآگاه وینسنت هانا» نخستین نقش آفرینی پاچینو و «رابرت دنیرو» در مقابل هم به بخش دوم سه گانه پدرخوانده بر می گشت. وقتی قرار شد فیلم «مایکل مان» مقابل دوربین برود، موجی از شور و هیجان درمورد سرنوشت دومین همکاری دو ستاره به راه افتاد و این در حالی هست که پاچینو و دنیرو تقریبا هیچ سکانس مشترکی

    در فیلم مان ندارند. در تمام طول فیلم «نیل مک کالی» «دنیرو» و «هانا» جداگانه در پیشبرد خط اصلی داستان نقش دارند تا اینکه در صحنه پرتنش ملاقات در رستوران، بالاخره بعد از نزدیک به دو دهه، هر دو ستاره را در کنار هم روی پرده سینما میبینیم.

    13 سال بعد، دنیرو و پاچینو تصمیم گرفتند این رویارویی درخشان را در فیلم «قتل عادلانه» به کارگردانی «جان اونت» بسط و گسترش بدهند و در نتیجه کل فیلم در کنار هم بودند که گرچه موقع تماشای فیلم، خیلی ها آرزو کردند اي کاش این دو نفر هیچ وقت همدیگر را ملاقات نکرده بودند.

    6. صورت زخمی

    محصول سال: 1983
    کارگردان: برایان دی پالما
    بودجه ساخت: 25 میلیون دلار
    گیشه کشور آمریکا: 65.9 میلیون دلار
    نقش ماندگار: تونی مونتانا

    مروری بر بهترین فیلم های آل پاچینو اسطوره بازیگری

    «تونی مونتانا» این نقش به منبع الهام انواع و اقسام ارجاعات و جنبش هاي فرهنگ عامه تبدیل شد. نکته دیدنی این جاست که شخصیت تونی مونتانا بعنوان فردی شکنجه شده در یادها باقی مانده و این در حالی هست که او در نوع خودش یک خشن تمام عیار هست

    برخی منتقدان «صورت زخمی» را از برخی جهات با پدرخوانده مقایسه کرده اند، به ویژه از این حیث که فیلم «دی پالما» مایل هست با نشان دادن نق هاي شخصیت شرور داستان به او اجازه انسان بودن بدهد و چه بسا بازی آل پیچنو در هر دو نقش مونتانا و مایکل کورلئونه به هیچ عنوان اتفاقی نبوده هست. مونتانا اهل کوباست و سکانس آغازین فیلم زمانی را نشان می‌دهد که پناهجویان کوبایی در سال 1921 اجازه ورودی به کشور آمریکا را پیدا کردند.

    ما مونتانا را در حالی می‌بینیم که سعی دارد در صحبت با نماینده پلیس فدرال ایالات امریکا بلوف بزند و این دقیقا همان کاری هست که در تمام طول فیلم انجام می‌دهد.

    7. بوی خوش

    محصول سال: 1992
    کارگردان: مارتین برست
    بودجه ساخت: 31 میلیون دلار
    گیشه کشور آمریکا: 134.1 میلیون دلار
    نقش ماندگار: کلنل فرانک اسلید

    مروری بر بهترین فیلم های آل پاچینو اسطوره بازیگری

    «کلنل فرانک اسلید» نهمین فیلم پرفروش کارنامه آل پاچینو، بالاخره بعد از هفت نامزدی در رشته بازیگری، جایزه اسکار را برایش به ارمغان آورد. نقشی که چند ماه قبل تر، جایزه گلدن گلوب را هم به لیست افتخاراتش اضافه کرده بود و امروز از آن، بعنوان یکی از ماندگارترین نقش آفرینی هاي تاریخ سینما یاد میشود.

    از همه ي معرف تر و تحسین شده تر، سکانس رقص آل پاچینو در نقش سرهنگ نابینا و بازنشسته ارتش آمریکاست. در این درام آمریکایی که بازسازی یک فیلم ایتالیایی با همین نام به کارگردانی «دینوریسی» هست و با اقتباس از رمان ایتالیایی «تاریکی و عسل» مقابل دوربین رفته، «کریس اودانل» و «فیلیپ سیمورهافمن»

    در کنار پاچینو ایفای نقش کرده اند. فیلم روایتگر ماجرای یک دانشجوی کالج هست که برای جبران هزینه تحصیل خود به دنبال کار میگردد و عاقبت، پرستاری آخر هفته از یک افسر نابینای ارتش کشور آمریکا به نام سرهنگ فرانک اسلید را عهده دار می‌شود.

    8. وکیل مدافع شیطان

    محصول سال: 1997
    کارگردان: تیلور هکفورد
    بودجه ساخت: 57 میلیون دلار
    گیشه کشور آمریکا: 152.9 میلیون دلار
    نقش ماندگار: جان میلتون

    مروری بر بهترین فیلم های آل پاچینو اسطوره بازیگری

    «جان میلتون/ شیطان» فیلم براساس رمان مشهور «اندرونایدرمن» ساخته و به یکی از آثار شاخص کارنامه دهه 1990 پاچینو تبدیل شد. «راجر ایبرت» منتقد فقید آمریکایی که از چهار ستاره، دو و نیم ستاره به فیلم امتیاز دارد. در نقدی که همان زمان منتشر کرد به یک نکته اساسی اشاره می‌کند: «وکیل مدافع شیطان» نخستین فیلمی هست که شیطان دیالوگ هاي بیشتری نسبت به شخصیت وکیل مدافع دارد.

    «دارن بیگنل» منتقد امپایر هم مینویسد: شاید با یک اثر هنری فاخر رو به رو نباشید و صد گرچه که نباید وعده «بهشت گمشده» را هم به خودتان بدهد اما قطعا با یک فیلم سینمایی سرگرم کننده و خوش ساخت رو به رو هستید.آل پاچینو نقش شیطان را با چاشنی خنده دار و سرخوشی اجرا می‌کند. کیانو ریوز در مقابل،

    جدی و متین هست و به این ترتیب، تقابلی زیبا در فیلم شکل گرفته که دست کم یکی از محبوب ترین نقش آفرینی هاي اسطوره را برای هوادارانش رقم زده هست پاچینو در یکی از دیالوگ هاي طلایی اش در فیلم میگوید: «من شاید واپسین انسان باشم. تمام قرن بیستم در اختیار من بود. چه سرخوشم من!»

    9. و… عدالت برای همۀ

    محصول سال: 1979
    کارگردان: نورمن جویسن
    بودجه ساخت: 4 میلیون دلار
    گیشه ایالات امریکا: 33 میلیون دلار
    نقش ماندگار: آرتور کرکلند

    مروری بر بهترین فیلم های آل پاچینو اسطوره بازیگری

    «آرتور کرکلند» پاچینو نزدیک 20 سال قبل از اینکه در فیلم وکیل مدافع شیطان تبدیل به خود شیطان بشود، در فیلم «نورمن جویسن» در نقش وکیل مدافعی به نام «آرتور کرکلند» وادار به دافع از یک قاضی بی آبرو میشود. دفاع از یک قاضی متهم به هتک حرمت وی را بر سر دوراهی هاي اخلاقی و قانونی قار می‌دهد، به ویژه اینکه در قبل با موکلش خرده حسابی شخصی داشته هست.

    از همه ي مهم تر، بازی در نقش وکیل مدافع، پنجمین نامزدی اسکار کارنامه اش در رشته برترین بازیگر نقش اصلی را برایش به ارمغان آورد. احتمالا خیلی ها داد و فریادهای فراموش نشدنی آقای بازیگر بر سر موکلش را به یاد دارند: «تو تاریخ مصرفت تموم شده! یه آدم بی مصرفی!

    کل این دادگاه بی مصرفه» بعید هست وکیلی بعد از تماشای «عدالت برای همۀ» شیفته بازی پاچینو و هم ذات پنداری با او نشده باشد. بس که استاد نقش اش را درست و بجا و بی نقص اجرا کرده هست.

    10. پدرخوانده

    شاه نقش آقای بازیگر
    تماشای پاچینوی سی و یک ساله با اعتماد به نفس و قدرتی جادویی در نقش «مایک کورلئونه» آن هم در حالیکه سومین نقش آفرینی بلندش مقابل دوربین سینما را تجربه میکرد، از آن لحظات تکرار نشدنی در دلیل هر عشق فیلمی هست؛ نقشی که نام وی را بعنوان نابغه بازیگری در ذهن ها حک کرد. همزمان با تولد او و سالگرد پخش «پدرخوانده» بر پرده،

    عوامل و ستاره هاي تراز اول این شاهکار سینمایی از خود کاپولا و پاچینو گرفته تا «دنیرو»، «رابرت دووال» و «دایان کیتن» در جشنواره ترایبکای امسال درو هم جمع شدند و از خاطرات جذابشان درمورد برترین فیلم مافیایی دوران گفتند.

    مروری بر بهترین فیلم های آل پاچینو اسطوره بازیگری

    آلرژی «پارامونت» به پروژه هاي مافیایی

    «هکفورد» اول از همۀ به این نکته اشاره کرد که روسای استودیوی «پارامونت» با وجود خریداری امتیاز رمان «پدرخوانده» در آن زمان، عمده به موفقیت ها فیلمهای مافیایی امیدوار نبودند.

    «کاپولا» هم صحبت هاي هکفورد را با یادآوری این مقاله ادامه داد که پیش از امضای قرارداد برای ساخت نسخه اقتباسی، کتاب «پدرخوانده» را مطالعه کرده بود: «جذب داستانش شدم، چون فکر می‌کردم تالیف یک نویسنده خارجی بود و اضافه بر آن، روایتی هوشمندانه درمورد قدرت بود.

    از استودیو اصرار، از کاپولا انکار

    اما فیلمساز کهنه کار که در زمان ساخت «پدرخوانده» کارگردانی سی و یک ساله بود، ابتدا تمایلی به ساخت نسخه سینمایی کتاب نداشت؛ «نخستین بار که کتاب را خواندم ناامید شدم، چون به نظرم خیلی طولانی بود. بخش اعظم کتاب– حدود یک سوم- در وصف لوسی مانیچینی هست.

    ملاقات سرنوشت ساز

    کاپولا همچنین از روند پرچالش گزینش پاچینو در نقش مایکل کورلئونه گفت. او با پاچینو در سان فرانسیسکو ملاقات کرد و همکاری با این بازیگر بااستعداد به دغدغه اي دائمی برای کاپولا تبدیل شد: «درست همان لحظه که چهره اش را دیدم. به محض اینکه کسی را در نقشی تصور می‌کنید، بسیار دشوار خواهدبود

    که بخواهید وی را از کله تان بیرون کنید. اما تنها حمایت کارگردان کافی نبود. پاچینو از «بی شمار» تست مقابل دوربین گفت: «به نظر میرسید قرار هست من همۀ وقت} در حال تست دادن باشم. حتی وقتی نقش را گرفته بودم باز هم انگار مشغول تست دادن بودم.

    یک شاهکار تصادفی

    پاچینو از علاقه اش به ایفای نقش «سانی» هم گفت تصورم این بود که مایکل نقش عمده خوبی نیست. بازیگر برنده اسکار در ادامه شبی را به یاد آورد که بعد از پایان فیلم برداری، درگیر مشاجره اي سخت با {دایان کیتن} شد. به گفته پاچینو، آن زمان تصورش این بود به باد رفتیم. همه ي چیز به پایان رسید. این افتضاح ترین فیلمی خواهدبود که تا به حال ساخته شده هست.

جدیدترین مدل های شلوار جین زنانه برند منگو

من بازدید : 180 جمعه 19 خرداد 1396 : 21:49 نظرات (0)

جدیدترین مدل های شلوار جین زنانه برند منگو

  • جدیدترین مدل های شلوار جین زنانه برند منگو

    مدلهای اخیر شلوار زنانه از برند منگو راکه در جهان برترین ها را عرضه می‌کند به نمایش گذاشته ایم و میتوانید در ادامه مشاهده نمایید.شلوارهای جین زنانه و دخترانه بسیار خوشگل میباشند شما خانم ها میتوانید با هر مانتو و بلوزی ست نماید چون جین می باشد نیازی نیست با رنگ یا لباس خاصی بپوشید با هر نوع لباسی که بپوشید

    جذاب و جذاب میشوید  منگو Mango یکی از مشهور ترین برندهای پوشاک اسپانیایی هست که به تازگی کلکسیون شلوار جین زنانه خود را برای تابستان وارد بازار کرده هست. به همین بهانه این کلکسیون شلوار جین را برای شما آماده کرده ایم.

    جدید ترین کلکسیون شلوار جین زنانه منگو

    منگو MANGO یک برند طراحی و ساخت پوشاک هست که کار خود را از بارسلونا، کاتالونیا در اسپانیا با هدف ساخت لباس برای زنان بین ۱۸ تا ۴۰ ساله شروع کرده‌ هست. ریاست منگو را ایزاک آندیک Isak Andik برعهده دارد و انریک کاسی Enric Casi مدیر اجرایی ارشد آن می‌باشد.

    شعار و هدف اصلی منگو MANGO این هست که با یک شعبه به ازای هر شهر در عرصهٔ جهانی حضور داشته باشد و تا کنون توانسته بیش از ۲۰۰۰ فروشگاه در ۱۰۳ کشور جهان افتتاح و به پنج قاره راه پیدا کند.نخستین وب‌ سایت رسمی منگو در سال ۱۹۹۵ ساخته شد و پنج سال پس از آن نخستین فروشگاه اینترنتی خود را تأسیس کرد. منگو بیش از۸۶۰۰ کارمند دارد که ۱۸۵۰ نفر از آن‌ها در مرکز طراحی آشیانه و دفتر مرکزی بارسلونا مشغول به کار میباشند.

    منگو برای تابستان کلکسیون اخیر شلوار جین زنانه خود را وارد بازار کرده هست که در ادامه برای شما آماده کرده ایم.

    مدل شلوار جین دخترانه و زنانه در طرح هاي گوناگون

    جدیدترین مدل های شلوار جین زنانه برند منگو

    جدیدترین مدل های شلوار جین زنانه برند منگو

    مدل شلوار جین دخترانه و زنانه در طرح هاي گوناگون

    جدیدترین مدل های شلوار جین زنانه برند منگو

    جدیدترین مدل های شلوار جین زنانه برند منگو

    مدل شلوار جین دخترانه و زنانه در طرح هاي گوناگون

    جدیدترین مدل های شلوار جین زنانه برند منگو

    جدیدترین مدل های شلوار جین زنانه برند منگو

    مدل شلوار جین دخترانه و زنانه در طرح هاي گوناگون

    جدیدترین مدل های شلوار جین زنانه برند منگو

    جدیدترین مدل های شلوار جین زنانه برند منگو

    مدل شلوار جین دخترانه و زنانه در طرح هاي گوناگون

    جدیدترین مدل های شلوار جین زنانه برند منگو

    جدیدترین مدل های شلوار جین زنانه برند منگو

    مدل شلوار جین دخترانه و زنانه در طرح هاي گوناگون

    جدیدترین مدل های شلوار جین زنانه برند منگو

    شلوار جین زنانه شیک،برترین مدلهای شلوار جین،شلوار جین برند مانگو،مدلهای جذاب شلوار لي،تصویر مدل شلوار لي زنانه

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 60
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 171
  • بازدید ماه : 852
  • بازدید سال : 5,037
  • بازدید کلی : 34,481
  • کدهای اختصاصی
    طراحی کارت ویزیت
    دختر خاص مغرور
    کافه اینترنتی
    فان گذر
    تیکه های باحال
    تبلیغ پارسی
    پی سی صدا
    راک شرقی
    پی سی دانلود
    دانلود ویدئو
    تبادل لینک رایگان
    سامسونگ گلکسی
    پدرو رودریگز
    جی بی پوز
    معرفی گل و گیاه
    وب آق حسین
    شکلک کده
    آی تی سنتر
    درباره پسر ها
    پارس تیتراژ
    آب نیست
    وب نوشت عاشقانه
    ستاره بازی
    خاطرات شب یلدا
    بدو عکس
    ایرانسل رایگان
    مروا کامپیوتر
    فایل کده
    تی تی لینک
    شهر کوچک زیبا
    ایران کلید
    دلنوشته های من
    وبسایت پویا
    سر بلاگ
    همه با هم
    تفرجگاه ایران
    98 کلوب
    تفریح و سرگرمی
    سرگرمی
    گیگ دی ال
    کلوپ سرگرمی
    جکستان
    جعبه من
    کندار دانلود
    وبسايتی برای همه
    انصاری
    لینک زیاد
    بيشتر بدانيم
    جکستان شکرستان
    اخبار علم و دانش
    ایران ورک مارکت
    ایران پیکس
    کلبه محبت
    تاپ دانلود
    آخرین امید
    معرفی درختان میوه
    مسیج عشقولانه
    ایران وب دیتا
    ورزشکده
    رادیکال 24
    من تنها
    باران
    ایران پیکسل
    شهر سبز
    آموزش طراحی
    مجله تفریحی
    دانلود رایگان
    جک برای تو
    تنهاترین مرد زمین
    فروشگاه بازی
    نرم افزار رایگان
    سخت افزار جدید
    والپیپر زیبا
    دانلود ما
    پرتو وب
    بهزاد پکس
    دانلود
    پورت 20
    مجرمان بی گناه
    دیوار
    لینک 88
    درهم و برهم
    کتابخانه
    دانلود جدیدترینها
    لینک دانلود
    گیتار در آتش
    ابر دانلود
    وبلاگ
    محمد خلج
    دانلود سریع
    من و خدا
    طراحی میلاد
    کدبانو
    دانلود منیجر
    برترین وب
    نت مارکت
    بهترینم تویی
    استاد نجفی
    کلاس آنلاین ما
    عصر دانلود
    انیمیشن قدیمی
    آبادانیها
    گروه
    دانلود آهنگ جدید
    شب
    تفریحستان
    پساپس
    دانلود فیلم جدید
    دانلود جدید
    اطلاعات کامپیوتری
    آقای مصطفوی
    عشق یکطرفه
    خندانده
    فایلهای 2015